Přidej recenzi

otevřený spor – komunikace s prodejcem… jak dál?

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #639

    Prosím, o radu jak dál postupovat … kamarádka mě poprosila abych jí objednala 2ks tohoto zboží http://www.aliexpress.com/snapshot/6423553539.html?orderId=65229476656788 , to mi přišlo, já ho vybalila z krabice a předala kamarádce. Když ta pak doma vybalila jednotlivé sety, přišla na to, že je v každém je jen jedna rukavice. Psala jsem tedy obratem prodejci, a poslala fotku zboží po rozbalení….ten se však 3 dny neozval, tak jsem otevřela spor. Po dalších 3 dnech mi napsal, že mu mám vyfotit přední stranu balíku, kde je udaná váha zboží….ten už je v popelnici, co teď s tím? Co to na mě zkouší? Jak a co mu odpovědět? Díky moc za radu.

    #640

    Iveta
    Klíčník

    Když je nějaký problém, tak je nejlepší hned otevřít spor – dodatečně zrušit jde vždycky. Jak vidíte, když napíšete, prodejce nereaguje a má tak čas k dobru a ví, že jste tu obálku již určitě vyhodily, když nebyla na fotkách. Když mně něco v obálce chybělo, tak jsem fotila vše u obálky a pak samolepku obálky zvlášť. Například jsem měla objednané pro dceru 3x legíny, přišly 2x, oboje i s obálkou jsem hodila na váhu – vyfotila a váha odpovídala tomu, co bylo uvedeno na obálce, takže bylo jasné, že tam opravdu ty třetí nebyly. Prodejce ihned uznal.

    Takto jen můžete se s ním dohadovat a případně pak zkusit eskalovat spor na Ali. Bohužel, chce si ty obálky nechávat aspoň u věcí, kdy je nějaký problém.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.