Přidej recenzi

Pomoc

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1460

    Martin Navratil
    Uživatel

    Dobrý den chtěl bych se zeptat, zaplatil sem za telefon ale bohužel až na třetí pokus jelikož mi nedošlo že mám nastavený malý limit na internetové obchodování. Po dvou dnech co se mi peníze odečetly z účtu tak mi přišel e-mail že je moje objednávka uzavřená a že mam prý doložit nějake dokumenty. Nevím jestli je mám poslat aby mi částku znovu neodečetly.

    Attachments:

    #1461

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    objednávka byla uzavřena z bezpečnostních důvodů, které slouží k ochraně Vašeho účtu. Peníze se Vám automaticky už nyní vrací na účet a Váš účet na Ali je blokován pro jakékoliv nové nákupy, dokud nepředložíte doklady a dokumenty uvedené v informačním e-mailu.
    Částka se Vám znovu neodečte, nebojte se. 🙂

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.