Přidej recenzi

Prodejce má problém s objednávkou

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Lída a poslední změna proběhla před 2 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1641

    Lída
    Uživatel

    Dobrý den,
    potřebovala bych poradit, jak postupovat při “zřejmě“ zrušení objednávky. Prodejce mi poslal vzkaz: Dear friend,
    Thanks for purchasing from us. And wish you have a good time today. But we are so sorry to tell you that this items meet some troubles here. So we need return your money back.So you could open a dispute by the reason “shipping problem”, then we’ll agree it.
    Thank you for your kindness and understanding.
    Have a nice day.
    Best regards
    .. a já nemohu nikde najít, kde bych objednávku zrušila. Prosím o pomoc

    #1643

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud Vás prodejce žádá o otevření sporu, tak objednávka je již „na cestě“ – odeslaná. Sice možná jen papírově, nikoliv fyzicky, ale to znamená, že již objednávka nelze zrušit. Lze jen otevřít spor – Open dispute. A vybrat tam nožnost „shipping problem“ jak prodejce žádá.

    #1645

    Lída
    Uživatel

    Dobrý den,
    když kliknu na “Open Dispute“, tak se mi objeví “You can „Open Dispute“ 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.“ Znamená to, že už nemám šanci dostat své peníze zpátky?

    #1646

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ne 🙂 Píše Vám to, že spor můžete otevřít nejdříve 10 dní po odeslání prodejcem, tedy od doby, co jste dostala číslo zásilky. Takže si ke dni, kdy jste obdržela e-mail s info o odeslání zásilky (your order 1111111111 has been shipped) přičtěte 11 dnů a pak v ten den otevřete spor, už to půjde.

    #1647

    Lída
    Uživatel

    Tak tohle to znamená :woohoo: dobře, děkuji Vám moc za pomoc!

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.