Přidej recenzi

Shipment cancelled

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Pavlínka Kvapi Žužlinka a poslední změna proběhla před 1 rok, 2 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7832

    Dobrý den, při kontrole zboží jsem narazila na tento status objednávky. Co to prosím znamená? Objednávka je zaplacená, mám to tedy nějak řešit? Zrušení je datováno k 1.7., ale email mi do dnes žádný nepřišel. A nemám ani status Closed. Tak nevím, zda je to to samé. Mám to u dvou objednávek.

    #7833

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    není přiložen obrázek, abych mohla posoudit 🙁

    #7840

    zde 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7842

    Iveta
    Klíčník

    Poslední dobou se mi to také stává u objednávek. Nejprve zkuste napsat prodejci – už se mi stalo, že mi odepsal, že se mu zásilka vrátila a on ji odeslal pod jiným číslem. Ovšem, kdybych mu nenapsala, tak to nevím 🙁 Pokud prodejce do 5ti dnů neodpoví, klidně otevřete spor a přiložte tam tuto přílohu. Buď se konečně prodejce ozve s nějakou odpovědí nebo se spor předá k řešení Aliexpressu.

    #7843

    Dobře děkuji, už jsem právě psala před vložením sem, ale neodpověděl. Tak napíšu i na druhé zboží a pak otevřu spor. O refundaci mi totiž email stále nepřišel. Děkuji za odpověď

    #7844

    Iveta
    Klíčník

    To právě žádný e-mail nepřijde – ten chodí pouze v případě, že prodejce objednávku zrušil (buď neodeslal v termínu nebo kdyby to zmrazilo Aliexpress). Tato objednávka je poslaná a zrušené na poště, takže systém Aliexpress o tom ani neví.

    #7845

    Aha, to mě vůbec nenapadlo. Každopádně moc děkuji. Prodejce mi odepsal, že to prověří. Tak třeba se zjistí, kde je chyba. Pohlídám si jen dobu na případné otevření reklamace. Děkuji

    #7846

    Mon Matecekova
    Účastník

    Zdravím Vás, presne to isté sa aj mne stalo. Kukam na to ako puk že čo to je. Napísala som predajcovi, uvidím či sa ozve. Ak nie budem postupovať tak ako ste to tu popísali. Ako ste ozaj dopadli? Prišiel Vám nakoniec balíček?

    #7847

    Iveta
    Klíčník

    U jedné zrušené zásilky mi prodejce napsal, že se mu balíček vrátil, tak ho znovu poslal a napsal mi nové číslo zásilky – balíček přišel. U jiné zrušené zásilky prodejce nereagoval, otevřela jsem spor, prodejce peníze vrátil.
    Nevím, proč jim pošta ty zásilky ruší, ale asi jim pak ty balíčky vrací zpět a prodejci se nenamáhají ani o tom nakupující informovat. Prostě to nechají a počkají, jestli se nakupují ozve nebo ne. Když ne, třeba vyprší doba pro přijetí a oni tak dostanou peníze za nic.

    #7848

    Mně odepsal prodejce, že se na to podívá. Od té doby se neozval. Uzavřené to bude až za 35 dní, takže ještě počkám, možná mu napíši, co tedy zjistil, ale pokud nebude odpovídat, tak před vypršením otevřu spor. Asi se nic jiného dělat nedá.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.