Přidej recenzi

Vrácení zásilky

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Andrea Dežotka Hejná a poslední změna proběhla před 3 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #341

    Zásilku UPS vrací zpět. Důvod neexistující příjemce.
    Já jsem se sice přestěhovala s obchůdkem , ale jen cca 10m dál ve stejné ulici a nikdo s tím neměl problém jen UPC na Aliexpresu jsem adresu změnila. Nechápu proč to bylo posláno a minulé číslo popisné. Je možné zaslat zboží znovu nebo jak mám situaci řešit?
    Volala jsme na UPS a už je zásilka mimo ČR.
    Děkuji

    #342

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    a to ani nevolali? Vždyť mají tel. číslo na zásilce. A oni doručují jen na 1 pokus? Jaký další postup doporučili na lince UPS?

    Asi bych požádala prodejce o reklamaci u UPS, protože nedodali zboží, Vy to jako příjemce asi nemůžete reklamovat (soudím tak podle pošty, tam musí reklamovat nedodání jen odesílatel) a aby prodejce zaslal znovu. Ještě bych s ním zkontrolovala, jaká adresa byla uvedena na zásilce.

    Iveta

    #343

    Je fakt, že jsem se stěhovala náhle a až po odeslání zásilky, ale jeto zde vidět, je to stejná ulice Jiný dopravce problém neměl. Ihned jsem na Aliexpresu adresu změnila ihned po změně.
    Ne nikdo nevolal.
    Čekám na vyjádření prodejce a pak zkusím otevřít spor.
    O reklamaci jsem mu psal.
    Děkuji 😉

    #344

    Iveta
    Klíčník

    po odeslání zásilky nelze čekat, že bude na zásilce jiná adresa. Každopádně by měl řidič volat. Ve sporech je jedna z možností „zásilka byla odeslána na jinou adresu“, tak ji zkuste použít.

    #345

    Já vím, že jsem to čekat nemohla, ale je to vedle a oni se neobtěžují. Děkuji 😉 za ochotu a čas.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.