Přidej recenzi

Vrácení zboží zpět do Číny – returning shipping fee

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  mlsnakocka a poslední změna proběhla před 1 rok, 4 měsíců.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7768

    mlsnakocka
    Účastník

    Dobrý den,
    prodejce mi zaslal nefunkční zboží, otevřela jsem tedy spor s tím, že chci vrátit plnou cenu a nechci zasílat zboží zpět (poštovné by bylo dražší než samotné zboží). Prodejce odpověděl ihned pouze ve zprávě pod sporem (nikoliv přímo ve sporu), že se moc omlouvá a peníze mi vrátí. Vzhledem k tomu, že neodpověděl přímo ve sporu, tak se do toho po 5 dnech vložil Aliexpress a odpověděl, že vrátí celou částku, platba je již ve zpracování, ale pokud jsem to dobře pochopila, tak že musím vrátit zboží, v závorce je „Buyer pays the returning shipping fee“ – vratný poplatek za dopravu??? Co to znamená? A že pokud do stanoveného data nevložím číslo zásilky, peníze se vrátí prodávajícímu. Zajímá mě tedy, co je to ten returning shipping fee.
    Děkuji za odpověď!

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7770

    mlsnakocka
    Účastník

    Teď mi to došlo, že to nebude vratný, ale poplatek za vrácení zboží……..
    Nicméně opravdu nechci zboží vracet a ráda bych někde tento návrh zamítla a případně navrhla, že chci vrátit třeba jen část peněz, ale nechci zboží vracet. Nemůžu však přijít na to, kde to udělat…. Může prosím někdo poradit? Nemůžu najít žádné tlačítko Modify nebo podobně. Díky!

    #7771

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    je divné, že Vám Aliexpress rovnou „nakázal“ vrácení zboží – vypadá to, že jste spor otvírala již s kliknutím na vrácení zboží i peněz. Protože když otevíráte spor Only refund tak Aliexpress přesně nabídne jak píšete výše, buď:
    1) vrátit část peněz a zboží nevracet
    nebo
    2) vrátit zboží a dostat 100% částky zpět.
    Takto již Aliexpress potvrdil to, co bylo ve sporu. Tlačítko Modify už tam není, ale mělo by tam být myslím tlačítko u rozhodnutí Aliexpress – námitka. Slouží právě k tomu, když nesouhlasíte s rozhodnutím.
    Jinak tedy bude vrácení peněz až poté, že zadáte číslo zásilky do Číny 🙁

    #7772

    mlsnakocka
    Účastník

    Já si jsem téměř jistá, že jsem navrhovala pouze vrácení peněz. Z obrázku je i vidět, že tam je Proposal: Refund only
    Každopádně se nemůžu proklikat nikam, kde bych tu námitku mohla použít, pokud nekoukám někam jinam… (My orders – Disputes – View detail – a tam to nikde nevidím)

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7774

    Iveta
    Klíčník

    JJ, koukám, že to máte správně otevřený spor, ale Aliexpress jej přepracoval bez možnosti Vám dát vybrat :-/
    Tlačítko s námitkou by mělo být na pravé straně obrazovky, nahoře, tam kde je obvykle odpověď od prodejce. Mělo by tam být rozhodnutí Aliexpress s odkazem na otevření v novém okně a hned u toho i tlačítko s námitkou. Bohužel žádný spor nyní nemám otevřený, abych mohla ověřit.

    #7775

    mlsnakocka
    Účastník

    Ať hledám jak hledám, tak to nikde nevidím :-/
    Přidávám printscreen obrazovky, jestli vůbec koukám správně. Třeba je potřeba proklikat se někam jinam….? Ale odevšad se stejně vždycky dostanu sem….

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7778

    Iveta
    Klíčník

    Ne, to už tam není, zobrazuje se to u rozhodnutí Aliexpress, ale tady je už rovnou formulář na vrácení zboží bez možností protestu 🙁
    Hm, to je hloupé…. u takhle levného zboží se to opravdu nevyplatí to vracet a na druhou stranu jsou to zbytečně vyhozené peníze. Jedině zkusit napsat na podporu Aliexpress? Tady dole na stránce je oranžové tlačítko na online chat, kde zkuste navrhnout změnu sporu na částečnou refundaci, třeba to ještě půjde změnit.
    https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/questionAnswer.htm?isRouter=0&viewKey=1&id=20069288&categoryIds=9205387&lang=ru

    #7779

    mlsnakocka
    Účastník

    Tak mi asistent na chatu přislíbil, že kontaktuje prodejce a navrhne mu částečnou refundaci, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál….

    Moje první zkušenost s Aliexpress a zrovna takhle….

    Děkuji za ochotu a za pomoc! Lenka

    #7780

    Iveta
    Klíčník

    Nemáte zač 🙂

    Popravdě zatím jsem nesetkala s tím, že by Aliexpress rovnou navrhl vrácení zboží, vždy dává vybrat mezi částečnou refundací nebo vrácením zboží. Tak snad to bude první a také poslední taková zkušenost. Přeji další jen bezproblémové nákupy! 🙂

    #7828

    mlsnakocka
    Účastník

    Tak abych to tu uzavřela – po měsíci čekání a dopisování si po chatu mi včera přišlo zpátky 5USD (prodejce chtěl poslat jen 3 z částky 15USD, tak alespoň na 5 přistoupil) a tu nefunkční dětskou hračku můj šikovný tatínek opravil 🙂

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.